إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

صرخة اسلام

تقليص
X
 
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • صرخة اسلام

    بسم الله الرحمن الرحيم
    لن اوجه كلامي للاخوات او للاخوان بل ساكلم المسلمين لعل احدنا منهم لقد اقاموا حرب على الاسلام اتعرفون من هم انهم من يظنون بانفسهم الاسلام قسموا المسلمين بين من هم مع النقاب ومن يعتقدون انه فضيلة الان حان ميعاد الضربة الثانية وهي وضع كاميرات مراقبة بالمساجد ليراقبوا المصلين فبالله عليكم لماذ ؟؟؟ حجتهم هي بسبب السرقات هناك من يسرق المصاحف بالمسجد فليسرقوه اذا كانوا سيقرائون به ولا يتركوه محبوس اليس المصحف للقراءة , حجتهم سرقة الاحذيه الذين يسرقوا الاحذية يسرقونها خارج المسجد وليس بدخله , وبعدين اللي عايزين يحاربوا السرقة مش هي ديه الطريقة الصح ؟؟ يعني بالله عليكم ناس مخافوش من ربنا وهو شايفهم هيخافوا من الكاميرا؟؟!!!
    طيب مادام معاهم فلوس مايذودوا راتب المؤذن وشيخ الجامع اللي مرتبه مش مكفيه لاخر الشهر, وبعدين النساء المنقبات اللي بيكشفوا وجههم في الجامع هيعملوا ايه وكمان لو حد داخل يصلي وبعد مالناس ماخرجت حس انه عايز يدعي ويتوب ويستغفر من ذنوبه مابينه وبين ربنا بما ان الوحيد اللي شايفوه هو ربنا هيعمل ايه ؟؟ بلاش يدعي ويبكي لله اصل في كاميرا بتراقبه
    عارفين حجتهم ايه؟؟ ان المسجد النبوي والحرم الشريف فيهم كاميرات طيب دول لازم يبقى في كاميرات علشان الناس الكتير جدا الموجودين هناك ممكن يضربوا بعض او يتعدوا على المسجد بما ان فيه هناك ناس بعدد كبير لدرجة عدم القدرة على السيطرة عليهم .
    هما عايزيين ايه؟؟؟ انا خايفة بعدين يقولوا الصلاة في المساجد بدعة يهودية

    اسئلكم الدعاء ﻻخي بالشفاء العاجل وان يمده الله بالصحة والعمر الطويل والعمل الصالح

  • #2
    رد: صرخة اسلام

    جزاكي الله خيرا
    أتْمنىّ
    لوْ تكُنْ الحــيــاةً ! حـــكايّـه !
    مْكّتُوبهْ بقـــــلْمّ [ الرَّصـــاصْ]
    لّنمــســحْ كٌلْ ~ماّضّيْ~ لاأ‘إ يّســـتُحــق
    الـذَكِـِـِـِـِـِـِرْ

    تعليق

    يعمل...
    X